BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 22, 2009

AKU, DIA dan ketentuan-NYA


Baru2 ni aku ada mengenali seseorang. Dia ISTIMEWA...dia banyak persamaan dengan aku.Cerita dia, gurauan dia, kemesraan dia, membuat hati yang tenggelam menjadi timbul, hati yang menangis menjadi ketawa, hati yang sunyi menjadi ceria...mengenalinya...adalah ketentuan-Nya...kuasa-Nya, ingin menunjukkan aku bahawa Dia Maha Penyayang...tiap kesakitan pasti ada penawarnya...untuk menunjukkan jalan menuju ke depan, memberi semangat untuk bangkit dari jatuh...

Dia bukan milik aku... mungkin... apa yang pasti, kegembiraannya adalah kegembiraanku... kebahagiaannya adalah kebahagiaanku... mungkin juga aku akan bisa menemui insan lain yang memiliki wajah sepertinya, mungkin juga yang memiliki kegemaran sebagaimana dirinya, mungkin memiliki impian yang sama sepertinya..tapi biar siapa pun, dia xkan sama segalanya dengan dia.dia tetap dia, xada yang sama sepertinya...
Semoga doa dan harapanku mengiringi tiap langkahnya... semoga dalam tiap langkahnya dipenuhi perlindungan, dipenuhi kegembiraan, dipenuhi kebahagiaan, dipenuhi harapan..aku rindu dia..selamat malam buat kau yang memiliki dua huruf indah...I.U...
>>>mengenali dirinya bagai bait2 baris kata dalam lagu amani yang AMAR nyanyi.hm2...

0 comments: