BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 24, 2009

siapa dia sebenarnya...

AYU..secantik namanya, begitulah indahnya paras rupanya, molek pekertinya, tinggi impiannya...kemesraannya membuat hati yang suram menjadi ceria, dari tangis kepada senyuman..dari senyuman kepada tawa...


andai dikata sejujurnya, aku merindunya...andai dikata sejujurnya, aku menyayanginya...andai dikata sejujurnya,aku menginginkannya...memiliki kemesraannya, gurauannya, senyum tawanya, impiannya...mungkin kerana dia bisa membuat ati aku ceria...mungkin kerana dia membuat hati aku selesa dengannya...tapi aku masih menyedari kedudukan aku...

andai dia bukan jodoh aku, aku xsedih bahkan aku gembira untuk melihat dia gembira.andai dia jodoh aku, aku pasi akan berusaha sebaiknya untuk memberikan kegembiraan buatnya..

eeeh...kenapa aku ni...hm...

0 comments: