BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 10, 2010

entah+tak tahu

Bila aku melangkah...
dalam hati yang diam
dalam hati yang senyap membisu
kenapa....
kenapa aku rasa rindu pada dia...
kenapa aku rindu AYU...

bila aku hampir terlena...
dalam pejam mata
dalam gelap tanpa cahaya
kenapa...
kenapa aku sering teringat dia...
kenapa aku teringat AYU...

Wahai Kekasih ALLAH...
saat akhir hayatmu...
Kau pinta kami untuk menghormati wanita...
Kau pinta kami untuk menjaga wanita...
andai aku menyayangi dia...
untuk sentiasa melihat dia tersenyum...
adakah aku salah...?
untuk aku letakkan harapan
yang aku impikan dia sebagai isteri yang sah...
adakah aku salah...?
andai aku merindu dia
lebih dari insan lain.....
adakah aku salah............

Wahai TUHAN yang mengurniakan perasaan ini..
perasaan RINDU
perasaan SAYANG padanya...
jangan KAU lebihkannya dalam hati ini...
lebih dari aku mengharapkan cinta agung-Mu...
semoga apa aku rasa ini...
sentiasa berada pada batasnya...
sentiasa membawa aku pada jalan mengingati-Mu...

0 comments: