BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 22, 2010

22 FEBRUARI 2010

21 FEB 2010... hari ni hari lahir dia... tarikh lahir seseorang yang sangat istimewa... SELAMAT HARI LAHIR..SITI HASHA... aku tak tau nak cakap apa kat sini... dulu, bila tiba tarikh ni, aku mesti lambat nak wish dekat DIA... aku selalu terlupa... teruk betul... tapi aku tak tahu kenapa, sekarang aku sangat ingat semua tetang DIA...mungkin sebab aku rindu DIA??hek2.Wallahualam~

hadiah terakhir yang sempat aku beli sebelum kitorang putus taun lepas pun aku masih takut nak bagi... takut?? mungkin... mungkin jugak tu hadiah yang tersangat berharga antara aku dengan DIA.. masa aku beli hadiah tu.. semua perasaan aku, impian, rindu semua ada.. lepas beli, tiap malam tengok hadiah tu, senyum sorang2 macam dah mereng.huhu~ tapi xkesampaian pulak..mungkin 1 hari nanti aku bagi jugak... atau mungkin ia akan tetap dalam simpanan aku sebagai satu peninggalan dari aku untuk DIA... atau akan terus dalam simpanan aku sebagai tanda aku pernah mengenali DIA dan perasaan aku kat DIA.Wallahualam~huhu

walau apa pun... aku akan tetap doakan kegembiraan dia.. kesihatan dia.. kebahagiaan dia.. kejayaan dia.. saya akan sentiasa doakan kesejahteraan awak..dunia dan akhirat...jaga diri baik2... SHA~

# SELAMAT HARI LAHIR GAK BUAT, LIYANA BADARUDIN(22 FEB 2010)..esok pulak buat
MAT NAFI(23 FEB 2010)..huhu napi, kalau abang xwish kau esok or terlupa, jangan kau tak caya yang sebenarnya abang ingat gak n dah wish kat sini..semoga kalian juga sentiasa sihat dan gembira..semoga tahun yang baru bagi kalian ni lebih baik dari sebelumnya...

0 comments: