BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 23, 2010

siapa Dia... dan siapa diA

siapa Dia..dan siapa diA
aku tak tau
kenapa
dan mengapa

bila aku pandang ke belakang
aku nampak Dia
Dia yang pernah bersama aku dulu
Dia yang aku tak letakkan harapan lagi
kerana ianya tersangat kabur
biar aku masih rindu Dia
yang masih ada dalam ingatan aku
biarpun sedikit

bila aku pandang ke depan
aku nampak diA
diA yang pernah buat aku bangkit
diA yang buat aku gembira dan lupa pada cerita lama
diA yang mempunyai persamaan dengan aku
yang aku pernah letak harapan
kerana impian diA, kemesraan diA
biar aku xpernah jumpa diA
tapi aku percaya apa aku rasa
biarpun harapan tu kabur
kerana diA istimewa
dan seorang yang setia

siapa Dia..dan siapa diA
Dia aku rindu
kerana PERNAH ada dalam hati aku
yang pernah aku impikan
diA aku rindu
kerana MASIH ada dalam hati aku
yang masih aku impikan

siapa Dia..dan siapa diA
hanya hati aku...dan DIA yang mengetahui segalanya...

0 comments: