BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 3, 2009

aku RINDU kamu



saat dirimu lena...aku merindu dirimu...
saat kau jaga...aku masih merindumu...
saat kau hampir dengan diri ini...aku masih juga merindu dirimu...
apatah lagi saat kau berjauhan dariku...
setiap detik yang berlalu...tiap apa yang berlaku...
hati ini sering merindu dirimu...
perasaan dalam hati lelaki ini hanya untukmu...
kaulah insan terakhir hati lelaki ini akan cinta, insyaAllah...
semoga cintaku padamu...rinduku padamu ini adalah kerana-Nya...
aku akan terus menjaga dirimu selagi mana diri ini bisa bernafas...
selagi mana diri ini masih teguh berpijak di bumi milik-Nya...

pertama kali hati mencintai dirimu..
hati lelaki ini telah menetapkan...
aku mencintaimu...bukanlah untuk sementara...
tapi adalah untuk selamanya....
aku menyayangi dirimu...bukanlah hanya untuk sebagai teman...
tapi adalah untuk menjadikan dikau teman hidupku yang sah...
aku setia untukmu...bukanlah kerana dikau pernah menjadi kekasihku...
tapi kerana dirimu yang memiliki hati ini...
kerana dirimu yang merubah diri ini...
kerana dikaulah insan yang akan terus aku sayang...
segala ketentuan aku serahkan segalanya pada Dia yang mencipta hati ini
pada Dia yang mengekalkan perasaan cinta pada dirimu dalam hati ini...
semoga perasaanku padamu dihalalkan-Nya...
semoga cinta ini menjadikan aku sering mengharap cinta-Nya...
semoga cintaku padamu...mendapat keampunan-Nya...
hanya Dia yang lebih mengetahui perasaan hati ini...

0 comments: