BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

sejoooooooooook

wah3!!lama tak tulis dalam blog ni rasa rindu la pulak.huhu..adeih~malam ni sejuk gila!!!!serius aku tak bisa melelapkan mata kerana sangat2 lah sejuknya...selimut???tadew...huhu~

sekarang dah pukul 4pagi tak boleh tido sebab sangat sejuk.jadi baik aku berjaga sampai pukul 5lebih terus solat subuh.. kang tido tak pasal2 lepas, kan ke naya tu. hasha~zarul rindu asha~lalala.hm...rindu aku, sayang aku kat dia cuma Allah yang tahu... perasaan yang ada ni pun datang dari Dia...andai dengan terus macam ni menjadikan aku sentiasa mengingati Dia... biarlah perasaan ni kekal ke akhir hayat aku.huhu.. untuk mencintai gadis seistimewa tu kerana Allah, aku sangat gembira.agagaga

lalala~tak tahu nak tulis apa sebenarnya ni...salam

0 comments: