BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

Syukur..

Alhamdulillah... setel juga akhirnya kerja aku untuk budak2 tu... tengok diorang semua dah gelabah nak kene presant esok. huhu... aku pulak tahun depan...mesti time tu aku sama juga macam diorang. huhu~

macam mana pun, lepas ni waktu makan aku kembali normal, waktu tidur aku kembali normal, waktu rehat aku kembali normal juga... Aku???aku sentiasa normal la!!adui... memang letih betul... naik bersepah bilik aku. 2, 3 hari ni diorang berkampung kat bilik aku dari malam bawa ke pagi. Tapi macam mana pun diorang tetap kawan, so...GAMBATEH!!!!!esok prepare la ye siapa2 yang kena koyak panel A1 dia, siapa yang kena campak mockup dia... huhu

jadi hari ni boleh la layan movie yang aku dah ambil dari member minggu lepas lagi, tapi sikit pn xsempat nak tengok... hampa betul... aku tengok diorang siap boleh tido2 lagi datang, aku pulak yang lebih2 buat kerja korang sampai xtido. amboi2! nak kena POW korang KFC seketul dua ni.
xpe2, aku tahu sem depan korang semua akan jadi gila...hahaa

hari ni pulak budak grafik yang mintak tolong nak bagi upahnya... huhu... Alhamdulillah... rezeki aku... semester depan???? wei budak2!!! sem depan charge lebih!!tahun depan korang last dengan aku, jadi kalau nak mintak tolong paling kurang prepare la RM50!!bergantung kat kerja yang korang bagi dengan bilangan kerja yang kena buat!!xnak???cari orang lain, aku xkesah, boleh aku rehat!90% rezeki tu dari perniagaan. ngeh2~

balik kampung?????????persoalan tu da terjawab lepas jadual exam keluar minggu lepas..huhu..14 NOVEMBER 2009 aku balik!!!kawan2 kat kampung!!! jom jalan2 kita pergi berkelah!!!!!kita pergi teluk batik... kita pergi pantai remis... mana2 la nanti yang best dan dekat kita pergi!!!jauh???korang support minyak!!!lala~

0 comments: