BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 17, 2009

Berakhirnya Syawal....

Hm...sedar tak sedar, Syawal dah nak pergi meninggalkan kita..kepada mereka yang dah sempurna menjalankan puasa 6, alhamdulillah. Kepada yang tak cukup macam aku ni, harap lain kali buat betul-betul.. cukupkan 6 tu..

Tapi macam mana pun,bulan depan kita sama-sama akan sambut Eid Adha @ hari raya korban. rasanya dah 2 tahun aku tak tolong melapah korban tu sama-sama dengan orang kampung. adeh... teruk betul...

Lagi satu, tah macam mana nak cakap pun tak tahu...JADUAL PEPERIKSAAN AKHIR.. aku dengar fakulti lain dah keluar lama dah, siap bertukar-tukar 2, 3 kali dah,tapi dekat fakulti aku jangankan nak tukar-tukar, keluar pun belum. Budak fakulti lain da siap beli tiket, budak fakulti aku pulak belum tau apa-apa. Kerja yang nak kena buat pun belambak lagi, macam-macam ada... nasib baiklah minggu depan dah minggu last sebelum masuk study week..pening kepala suda...

sikit sebanyak yang aku post sebelum ni pulak datang resourcenye dari junior aku@ ex-roommate bilik aku merempat..huhu.. dia budak yang pelik sikit, tapi sikit sebanyak dia buat aku labih mengingati Tuhan yang Maha Esa.. Apa yang baik, yang aku nampak, takkan tak nak ikut, kan?sedangkan sendiri ada ilmu dah, boleh berfikir..sekurang-kurangnya dia tinggalkan UNIMAS bukan dengan tangan kosong..terima kasih untuk dia..

1 comments:

TaufiqHafiidh said...

Hanafikan anak buah aku hijau.....klu mencarut tu kira ok lagi la sheikh......