BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 21, 2009

Hanya untukmu...

AKU INGIN MENCINTAIMU

Kala aku belajar untuk mencintai,
jangan pernah palingkan muka walau kau enggan menunggu,
kala aku mulai berada dalam galau,
genggam tangganku dan pastikan kau akan bersamaku selalu

Andai waktu menerpa kasih yang aku susun
bantulah aku menatanya kembali
Andai sengat matahari membuatnya kering
sirami ia kembali dengan kasihmu

Jangan biarkan teringsut kala aku mencuba untuk membuka hatiku
jangan berlari kala aku perlukan matahari
Jangan pergi kala aku memintamu
untuk mengajarkan aku mencintaimu

--------------------------------------------------------------

Walaupun tak ada kepastian darimu,ku akan tetap menunggu
Walau menunggu sangat menyakitkan,ku kan tetap menanti
Walau menanti sangat meletihkan,ku kan tetap bersabar
Walau bersabar sangat melelahkan,ku kan tetap merindu
Walau merindu sangat menyengsarakan....
Dan ku kan tetap mencintaimu...
kerana hati ini milikmu...
dulu,kini dan selamanya.....

0 comments: