BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 21, 2009

kerja..kerja..dan kerja.....

malam ni merupakan malam last aku ada kerja untuk aku sendiri..huhu..lepas ni, aku kurang kerja untuk aku, tapi masih ade kerja lagi..tapi yang penting x sestress macam aku kena buat kerja untuk aku sendiri..alahai...malam ni nampaknya xtido lagi sampai tengahari esok..kerja tu kerja jugak, macam mana buzy pun, solat jangan tinggal!!!

petang tadi last main ping pong untuk semester ni..letih betul. Tapi hari ni memang puas hati aku main tadi, habis basah kuyup baju aku dengan peluh.huhu..last2 letih tu bawak ke malam nih dengan kerja yang belum siap..padan muka enkau Zahrul oiiii...

nampaknya hari ni x berapa tahu nak tulis ape,tapi ada 1 video aku nak upload dalam ni nanti untuk dia yang teristimewa.huhu~
walau macam mana pun dia, berapa lama pun,aku akan terus sayang dia macam sekarang...harap dia dapat tahu yang dalam tiap apa dia buat,dekat mana dia berada..dalam kejauhan ni, ada seorang lelaki yang sentiasa menyayangi dia..merindu dia..setia untuk dia..dan takkan pernah menyesal atas apa yang diusahakan..sebab laki tu sayang SITI HASHA tu sangat2..tu yang dia tahu..

0 comments: