BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 20, 2009

Terima kasih sahabat

>>>aku terima 1 tagged dalam facebook, kawan aku yang hantar...ayat dia macam ni:-

Dengarilah sahabatku sayang..=)

Allah memujukmu..

"Attoyyibati littoiyyibin..." Surah al-Nur: 26..

PEREMPUAN yang baik akan dijanjikan untuk LELAKI yang baik dan sebaliknya...

Telah tercatat di LUH MAHFUZ untukmu...

Cuma PERIBADINYA ditentukan oleh sejauh mana ketinggian PERIBADIMU...

Jika kita terhambat di jalan yang diredhai, insyaAllah... si dia turut di jalan yang sama...

Lupakan segala kegundahan...

Teguhkan diri pada CINTA HAKIKI...

Nescaya cinta SI DIA yang SOLEH dan SOLEHAH turut kita miliki...

Aminnn...

>>>mungkin aku belum memiliki suatu peribadi yang membuatkan aku layak memiliki cinta dia yang aku sayang...namun aku akan terus berusaha...berubah kepada yang lebih baik...semoga 1 hari nanti, aku bisa memiliki hati dia yang akan membawa cinta dan perasaan ini lebih dekat kepada-Nya...

Wahai Zahrul,ingatlah pada Tuhanmu..dan sentiasalah memohon pada-Nya..dan Tuhanmu berfirman:

"Berdoalah kepada-Ku, nescaya akan ku perkenankan bagimu..."(Al-Mukminun:60)

Wahai Zahrul...Buatlah kerja kerana Allah pada siang hari, dan mengadulah kepada Allah pada malam hari...moga2 kita berada dalam keredhaan-Nya...

0 comments: