BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 20, 2009

separuh sudah SELESAI

Alhamdulillah...akhirnya kerja yang akan aku hantar hari ni siap jugak..letih jugak nak siapkan 3lukisan gunakan aclyric saiz A2 dalam masa xsampai sehari..huhu..xtidur aku membuatnya...tapi hasil yang aku dapat buatkan aku rasa sikit puas hati...lepas kelas pukul 2 petang ni,hantar drawing ni,aku akan tinggal lagi 1 assgment yang perlu aku selesaikan untuk dibentang hari khamis ni pulak..huhu..setel yang khamis nih,otak aku akan dapar berehat sikit..

aku siapkan drawing td sampai pukul 7,then ngantuk sangat,aku pun tertidur(cadang nak berjaga sampai waktu kelas takut miss,memang naya)..sebab dulu biasanya bila aku xtidur,bila aku tidur lepas subuh,aku akan bangun dekat nak masuk asar.tapi..Allah Maha Penyayang..aku terjaga pukul 11.30,macam mintak aku mandi bersihkan diri,then pukul 12lebih ready untuk zohor,dan setelkan apa yang belum untuk petang ni punya kelas..aku xtau nak cakap macam mana selain mengucapkan syukur..

pagi buta masa aku tengah drawing tu dalam pukul 3,aku tak tahu kenapa hati aku tiba2 rasa rindu sangat2 dekat dia yang teristimewa....serius tiba2..adakah masa tu dia sedang teringat aku?atau dalam tidur dia sedang mimpi aku??Wallahua'lam...tapi,aku betul2 rasa rindu sangat2 dekat dia malam tadi...semoga dia dalam keadaan sihat dan gembira..dia insan terbaik pernah aku kenal...dia wanita paling aku sayang dalam dunia ni lepas mak aku...

ah!!!dah 11.55 tengahari!!aku nak pergi bersihkan diri,sat lagi zohor nak masuk.aku pulak malam tadi sebab letih sangat,terus tertidur,tangan masih penuh dengan kesan2 aclyric..huhu..tapi apa2hal pun,hasilnya aku agak puas hati...hanya pada-Nya aku panjatkan kesyukuran..

0 comments: