BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 18, 2009

BUZYsungguh....

adeh...pening kepala aku memikir...minggu ni dangan minggu depan memang minggu paling buzy bagi aku...belambak keje...flash lah,drawing lah,nak final exam lagi lah,macam2...memang letih sangat...paling xbest,pagi tadi aku kena qada' solat subuh...aku bangun lambat,pukul 7 lebih!!tau kenapa???sebabnya aku buat kerja sambil online lewat pagi,last2 aku tertidur...how terrible....

lagi 1 pulak,xbestnya ada la pulak member ajak aku perang(game) time aku tengah buzy macam ni...xadanya aku nak main..lagipun aku da jarang main game melainkan aku betul2 bosan dan nak berhibur sikit..dulu boleh la berhantu dengan game tah apa2,sekarang nih xada la macam dulu...

La ni sekarang aku lapar..huhu..masak meggi aje kot lepas nih..pastu nak sambung buat kerja lagi...nak tak nak,kena buat jugak...nanti balik cuti sem,aku nak jalan2 lah tenangkan fikiran sikit.pegi pantai ke apa ke dengan kawan2..lame xjumpa kawan2 kampung,raya hari tu pun xjumpa ramai...semoga apa yang akan aku lakukan xjadikan aku lupa tanggungjawab aku pada-Nya...

lagi 1,aku sendiri tengah bercelaru..sangat bercelaru..aku pun bukannya ada ilmu sangat..dan aku perlukan orang yang lebuh arif untuk aku tanya pasal agama(dengan Ustaz).kenapa??setahu aku sebaik rujukan adalah ustaz walaupun memang ada ustazah..same2 ada ilmu agama..tapi lebih baik ustaz..laki ni hakikatnya lebih berfikiran jauh..lebih tenang berfikir dan tak terlalu mengikut hati berbanding perempuan..lebih memikirkan tanggungjawab..sebab tu laki ni jadi ketua keluarga dan lebih layak untuk mengetuai apa2..hadis Nabi ada menyatakan bahawa,"fikiran dua orang wanita itu bersamaan dengan fikiran seorang lelaki"..renung2kanlah~

0 comments: